2011. június 19., vasárnap

2. hét

Hú... hát szóval vasárnap van, letelt a második hét is. Aminek most személy szerint örülök, mert talán most már begyorsul egy kicsit az idő.
Ami változott egy hét alatt, hogy megjött a 3. takaríóslány.... aki lengyel.... és egy kicsit furi. De amúgy egy aranyos lánynak tűnik, és jól dolgozik... ott ahol nincsenek pókok. Mert hát igen a leányzónak van egy kis pókiszonya, meg bogáriszonya, meg minden ami undi iszonya.... Nem tudom mit hitt... hol van a tábor?! New York közepén?! Ahol nincsenek pókok és bogarak, és állatok, és csípős növények?! Na mindegy is...
Állatkészletünk tovább bővült. A rengeteg mókus mellett tegnap láttam nagyobb fajta mókusokat is, azok szürkék és jobban hasonlítanak, ahhoz ami otthon van nálunk. Takarítottam az egyik bunkot és az ablak előtt játszottak vagy verekedtek, és nagyon sokan voltak, legalább 6-ot láttam. Nagyon helyesek voltak.
Illetve, ma egy másik bunk takarításakor, szépen nyugodtan söprögettem, énekelgettem, amikor el akartam húzni az egyik ágyat és egy egérke szembenézett velem. Nem tudom melyikünk ijedt meg jobban a másiktól. Bár nem félek az egerektől, de kicsit hirtelen ért, hogy szembenézett velem. Viszont nagyon édes volt, és nem akart elmenni, csak körbe-körbe futkosott az ágy peremén. Csináltam képet és videót is, majd feltöltöm. Aztán Szilvi kezén volt gumikesztyű, így a farkánál fogva megfogta és kivitte.
Az idő most már viszonylag szép. Holnap jönnek még egy páran otthonról, úgyhogy 13 magyar lesz a táborban. Úgy néz ki csütörtökönként lesz szabadnapom. Jövő héten remélem végre átköltözhetünk a végleges helyünkre, mert nagyon sokan vagyunk már és kicsit nehéz így aludni.
Mára ennyit, igyekszek írni a jövő héten is.
Puszi mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése