2010. június 3., csütörtök

3. nap

Sziasztok fiuk-lányok!

Megint túl vagyok egy napon. És egy jó hír akinek hiányzok: 97 nap múlva utazok haza.
A mai napunk felettébb hosszú volt. 2 házat kellett volna kitakarítanunk, a Green House-t és a Pink house-t. A zöld házban csináltunk előtte-utánna képeket. Ott érdemes volt. Állítólag a tavalyi nyár óta ki lett takarítva, de inkább úgy tűnt, hogy évek óta nem járt bent senki. A rózsaszín házban fognak majd lakni a gyerekek és a rájuk vigyázó staff és van fiú és lány része. Ma csak a lány részt sikerült délután 3-ig kitakarítanunk, holnap jön a fiú rész. Ma még átjöttünk 3 fele a staff lounge-ba, ez egy baromi nagy helyiség, ahol van csocsó, valami biliárd féleség, léghoki (ha ez a neve), és pingpong asztal a személyzet részére. Állati koszos volt, de pár órás munkával sikerült a dolgok nagy részéről lemosni a madársz*rt, és felporszívózni a hangyákat.
Ma este lesz tábortűz, meg marshmallow, azaz mályvacukor, kíváncsi leszek rá, hogy milyen. A mai kajákról csak annyit, hogy a furi kaják új távlatát fedeztem fel ma. Reggelire valami finomnak tűnő, tejberizsre hasonló cucc volt, volt benne mazsola, meg fahéj, de nem tudom, hogy amit rizsnek hittem azt tényleg az volt-e, és volt hozzá fahélyas barnacukor. Na hát a kíváncsiságom az egy pillanat alatt eltűnt. Pocsék volt, íze semmi, mint ha valami olyan cuccot ennék mint aminek elkészítésénél az elsődleges szempont az volt, hogy ne legyen íze. Ebédnél, ami itt tulajdonképpen nem olyan mint nálunk az ebéd, hanem ők inkább szendvicseket eszenk ebédre. Szóval ettem humuszt, ismertebb nevén csicseriborsó krémet, amire kíváncsi is voltam, de nem mertem belőle sokat venni, de nagyon meglepődtem mert finom volt. Sőőt, ettem mogyorókrémet is, ami nem is édes, hanem sós, de tök finom. Meg vacsira avokádókrémet, ami szintén tök jó volt. Meglepő, hogy a kajától féltem a legjobban és az a legjobb. Egyenlőre két séf van, egy 23 éves mexikói srác, akivel együtt utaztunk, és egy 30 éves izraeli pasi. Baromi finom kajákat csinálnak.
Adrik, tudom, hogy mire levizsgáztok én még mindig alszok, de tudni akarom, hogy sikerült, majd írjatok légyszi!!
Kicsi Dó neked meg nagyon jó ovis ballagást! Kár hogy nem láthatlak!! Tesó, tessék felvenni az egészet, meg majd az évnyitót is!!
Mára ennyi elég, azt hiszem, folyt. köv. holnap! :-)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Jó ötlet volt az msn kiíráshoz rakni a blogcímet! :)
    A tejberizsre hasonlító cucc nem zabpehely volt? Én is úgy szoktam csinálni, h tejben főzöm meg + mazsola + fahéj.

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom mi volt az, de piszok rossz volt! :D

    VálaszTörlés