2010. június 20., vasárnap

Újra van netem!! :-)

Sziasztok!!!
Képzeljétek újra van itt internet. Azaz internet az nagyjából eddig is volt, de most újra működik a net a gépeden Tesó!! :-) Tiszta jó, újra vannak ékezetes karakterek!!
Nem is tudom, hogy hol kezdjem el mesélni az elmúlt pár nap eseményeit. Kezdem visszafele. Szóval ma volt dayoff-unk, utoljára volt együtt ilyenünk. Elvittek minket a közeli outletbe, meg egy bevásárlóközpontba. Ezzel úgy nagyjából elment az egész napunk, de nem baj, egész jó volt. Vettem egy farmert 3$-ért, meg egy cipőt 7$-ért, illetve fülbevalókat (hú Adri, ha meglátod őket, nagyon fognak tetszeni neked). Illetve még neked mondanám, hogy találtam olyan karkötőt ami Team Edwardos karkötő volt. :-D Meg találtunk még Edwardos, meg Jacobos pólót. Meg annyi Twilightos vackot. Gyuri vett az Esztinek Twilightos cukrot. MIk vannak?! És képzeljétek, igazi sárga iskolabuszokkal mentünk shoppingolni.
Tegnap este ki lehetett menni a városba későig (ami itt fél 1-nek számít, mivel akkor van takarodó). A héten egyszer már voltunk bulizni, ha azt annak lehet nevezni, úgyhogy tegnap este kihagytuk a bulizást, helyette elmentünk egyet bowlingozni páran, ami egész jó volt. És még a héten történt:
- Találtunk egy állati nagy pókot az egyik wc-ben. Állati nagy volt, de tényleg. Kb 10 cm volt az átmérője. Szilvi találta meg. Ő takarította éppen a wc-t, én a tusolóknál voltam. Aztán hallom, hogy Esztivel együtt nekiállnak sikogatni és kifutnak. Én pedig bátor voltam és bementem, lefényképeztem, aztán lehúztam szegénykét a wc-n. Tudom, gonosz vagyok. Bűntudatom is volt miatta, hogy megöltem, de szerintünk mérges pók volt, és inkább ő, mint én. Pedig szegény úgy menekült volna. Majd mellékelek képet
- A konyhások mesélték, hogy az ultra-értelmes kérdésekkel bombázták a héten őket értelmes amerikai kollégáink, mint például: "Ez a saláta laktózmentes?", illetve "Ez vegetáriánus csirke?". Imádom az amerikaiakat.
- Szilvi elsőként tapasztalta meg, hogy milyen Bajusz (alias Jim, a főnökünk) takarítási szokásai. Szegény lánynak egy ici-picit eldurrant az agya mikor meglátta, hogy Bajusz összejárta sáros lábbal és slaggal az őáltala összetakarított fürdőt. Szerencsére nálam volt a fényképező, és amint tudom megosztom veletek.
- Gyuri fűnyírás közben két egeret nyírt ki a héten. Az egyiket kettévágta és az egérke farka az arcába csapódott. A másik egérnek csak a lábát vágta le... kegyetlen gyilkos! :-D
- Daniel, a skót-angol srác egyre jobban beszél magyarul, és egyre jobban variálja azt amit tud. Most már ott tart, hogy mindenkit felszólit, hogy szopja le most, siess, és megkérdezi mennyi egy menet.... Kezdünk félni, hogy ha ebből fog állni a szókincse gondban lesz, mert november fele megy Magyarországra.
- Megtudtuk az izraelből érkezett staffoktól, hogy náluk mindenkinek kötelező 18 évesen a katonaság. A fiuknak 3 év, a lányoknak 2. Az összes lány, aki onnan jött mind most szerelt le a seregbe... nagyon durva.
- Voltunk a héten "bulizni". Elmentünk egyet Felipe, a mexikói szakács szülinapján a Bogies-ba (ha így kell írni), ami egy közeli étteremféleség, ahol van egy DJ pult és pár biliárd asztal. De egész jó volt. Csak sajnos fél 12-re vissza kellett érni. Senki nem táncolt, pedig nagyon jó számok mentek. Aztán nem sokkal az indulás előtt nekiálltunk 3-an táncolni és akkor jött mindenki. Nem csak a magyarok, hanem mindenki! :-D Hihetetlenül jó volt. Fél órát táncoltunk, de jobb volt, mintha több órát ott lettünk volna. Nagyon jól éreztem magam, de meg kell jegyeznem, hogy nagyon drága itt a különböző alkoholfajták. Én csak sört ittam, ami 3$ volt egy kis üveg, a tequila, amit néhányan ittak 5$. Bele se merek gondolni, hogy a többi mennyibe kerül... Illetve megtudtuk, hogy itt nagyon drága a cigi Amerikában. Egy doboz 8-12$-ba kerül.

Egyenlőre ennyi. Annyi minden történik velem, hogy néha szőrnyű mennyi mindent elfelejtek akkorra mire internethez jutok. De mostantól remélem gyakrabban tudok írni. Legyetek jók!!
Puszik

1 megjegyzés:

  1. HÚ!!!!Reni, nekem kell olyan Team Jacobos póló!!! Esküszöm megadom, de idehaza még nem láttam...:D:D:D A.

    VálaszTörlés