2010. június 13., vasárnap

Szia Mindenki!
Stilust valtottam, mint lathatjatok! :-D
Bocsanat, hogy az elmult par napban nem jelentekztem, de az internet haldoklik a staff lounge-ban, vagy az en gepemnek nem sikerul kapcsolodnia. Akinek van tippje, h miert csak a nalam levo laptop nem akar kapcsolodni ahhoz a wifihez, amihez mindenki tud akokr irja meg. Megkerdeztem, es Teso amit te mondtal az nem all fennt. Ugyanolyan a router van itt, ami a laptophoz kell. :-(
Most csak egy rovid bejegyzes erejere jottem fel, mert irital, hogy nincs ekezet a billentyuzeten.
Amugy minden rendben van velem. Az eso szakadatlanul szakad. Ejjel ugy esett, h azt hittem elmos minket. Szakadatlanul takaritunk, habar ma szabadnap van, ugyh ma fel 10-kor keltem csak fel. Es fel ora mulva ebed. Tegnap reggelire lazac volt... kemeny... Ma jonnek 100-an, ugyh sztem lazac se lesz tobbet reggelire :-D Jovo hetvegen meg megint 100-an, es teljes lesz a szemelyzet.
Tanitgatjuk az itt levo angolokat szorgalmasan a magyar nyelv szepsegeire :-D Majd ha lesz ekezetes billentyuzetem meselek sok mindent. Addig legyen eleg ennyi izelito! :-D
Puszik

1 megjegyzés: