2010. június 1., kedd

Az út

Sziasztok!

Szóval itt vagyok. Hihetetlen, hogy egy nap tellt el, mióta felszálltam, és annyi mindent tudnék mesélni, hogy szerintem le se tudom mindet írni mielőtt lemerülne a laptopom. Most épp a New Yorkból Great Barrington felé tartó buszon ülök, amin meglepetésként van wifi... Ilyen kellene a Kisalföld Voánra és a Gyesevre is! :D
Tegnap mikor felszálltunk, halálra voltam rémülve a repüléstől, aztán egész megtetszett. A felszállás jobb mint a leszállás. :D Amszterdamban szálltunk le először, ahhoz képest, hogy kisebb az a reptér mint JFK, mégis kb 20 percet kellett sétálni a következő kapuhoz, ahonnan indult az amerikai járat. Elég sokan voltak. Tele volt a repülő, és nagyon kicsi hely volt. Elég nyomorgósan fértem el 8 órán keresztül. Adri, ez neked lett volna állati kénylemes! :-) Mikor leszálltunk nálatok éjjel 1 körül volotatok, itt még csak fél 8 volt. A reptéren fogtunk egy taxist, vagy inkább ő fogott minket... erről még folynak a viták, és "potom" 60$-ért elvitt a város másik végébe. Igaz ma rájöttünk ha sima YellowCab-et fogunk akkor megúsztuk volna 45$-ből. Amivel mentünk egy állati nagy autó volt, bár itt minden állati nagy. Eszméletlen volt végigkocsikázni a városon a szálláshoz abban az autóban jazz zenét hallgatva. Furi egy hely ez.
A szállás az hihetetlen volt. Neem, nem annyira jó, annyira rémes. :D Mihelyst nem akar lemerülni a laptop mellékelek képeket is!! :D
Este kimentünk a Times Sqare-re. Hihetetlen egy hely, még most se hiszem el, hogy ott voltunk. Hatalmas, fényes, rengeteg emberrel még éjjel is. Mintha egy másik bolygón lenne. A metrózás közben párszor el is tévedtünk, de itt megveszed a jegyet és az addig ér ameddig ki nem mész a felszínre, és az állati sok vonal küzül arra szállsz át amelyikre csak akarsz.
Nálunk éjjel fél 2 fele feküdtem le, kb 28 óra ébrenlét után. Képzelhetitek mennyire fáradt voltam. Majd kapkodva, de elértük a buszt egy taxivsl, találkoztunk Greg-gel a táborigazgatóval a buszállomáson, most meg úton vagyok.
Röviden és tömören ennyi. :-)
Ha megy akkor töltök fel képeket, addig érjétek be ezzel! :-)
Puszi

1 megjegyzés: